Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR DS. UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH
Lokalizacja:
Kluczbork
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0688
Obowiązki:
Zakres wykonywanych obowiązków:
1. Wydawanie warunków wstępnych do projektowania oraz prowadzenie uzgodnień dokumentacji technicznej,
2. Wydawanie warunków technicznych o zapewnienie dostawy wody i/lub odbiór ścieków sanitarnych i deszczowych oraz wydanie szczegółowych technicznych warunków podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
3. Określanie miejsc odbioru ścieków realizowanych w celu zawarcia umowy na odbiór ścieków (w przypadku nowych posesji oraz w przypadku gdy na danej posesji następuje zmiana kontrahenta),
4. Wstępne i szczegółowe rozpoznanie potrzeb klienta,
5. Doradztwo techniczne i formalno prawne w budownictwie,
6. Wydanie stosownego wniosku dla klienta spośród obowiązujących i pomoc przy jego wypełnieniu,
7. Przygotowanie treści dokumentów: uzgodnień, warunków technicznych , zgód,
8. Uczestnictwo w inwentaryzacji sieci wod-kan.,
9. Współpraca z geodetami w zakresie aktualizacji informacji i uzgodnień branżowych,
10. Uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonywanych robót inwestycyjnych iremontowych.
11. Uzgodnienie dokumentacji technicznej,
12. Praca na programie GIS w swoim zakresie działania.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wymagania:wykształcenie: wyższe techniczne kierunkowe i/lub w zakresie inżynierii środowiska, Wymagania:wykształcenie: wyższe techniczne kierunkowe i/lub w zakresie inżynierii środowiska, Kandydata powinno cechować (cechy i predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności): łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność wwykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej iwyciągania wniosków, oraz obsługa klienta. Oferujemy: 1. Zatrudnienie w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony, 2. Stabilną pracę w doświadczonym zespole, 3. Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycie nowych umiejętności i kwalifikacji, 4. Świadczenia z ZFŚS (dopłaty do wypoczynku, karnet na basen, siłownię, dopłaty dowydarzeń kulturalnych)
Miejsce pracy: Kołłątaja 7, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys (CV), kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i uprawnienia, kserokopie dokumentów poświadczających ewentualny staż pracy, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Można dołączyć inne dokumenty wg uznania kandydata np. o kursach, szkoleniach itp.Dokumenty należy składać w Sekretariacie pod adresem:Wodociągi i Kanalizacja HYDROKOM Sp. z o.o.46-203 Kluczbork ul. Kołłątaja 7lub przesyłać na adres e-mail: sekretariat@hydrokom.plOFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA31 października 2024 r. do godziny 1500 (wpływ do Sekretariatu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »