eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kłodzkokierownik służby liniowej

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kierownik służby liniowej

Lokalizacja:

Kłodzko

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik służby liniowej do spraw kierowania Obwodem Drogowym w Rejonie Kłodzko Oddziału GDDKiA we Wrocławiu

00-874 Warszawa Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje pracą obwodu drogowego, dokonuje objazdów i przeglądów dróg
  • ustala potrzeby rzeczowe w zakresie bieżącego utrzymania dróg , urządzeń drogowych i obiektów mostowych, podejmuje czynności mające na celu ochronę pasa drogowego i czuwa nad przestrzeganiem nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach
  • przekazuje i odbiera pas drogowy – koordynuje pracę firm zewnętrznych w zakresie bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz zimowego utrzymania dróg
  • współpracuje z organami administracji samorządowej, policji, służb ratowniczych, dokonuje interwencyjnego oznakowania zdarzeń drogowych
  • nadzoruje roboty oraz uczestniczy w komisjach odbioru robót, wizjach lokalnych dotyczących robót wykonywanych na drogach objętych zasięgiem obwodu drogowego
  • nadzoruje przygotowywanie danych do robót, do aktualizacji ewidencji dróg i obiektów inżynierskich oraz innych koniecznych informacji
  • nadzoruje akcję zimowego utrzymania dróg pełniąc obowiązki dyżurnego


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

  • stanowisko decyzyjne i związane z odpowiedzialnością,

  • kierowanie samochodem służbowym w kat. B w ramach upoważnienia,

  • objazdy dróg, interwencje,

  • stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,  niszczarka dokumentów, faks,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci ,

  • wyjazdy służbowe krajowe,

  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach



Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „procedura zgłoszeń wewnętrznych".



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawa Prawo budowlane, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez dany Rejon
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office (Word, Excel)
  • Kompetencje: egzekwowanie zobowiązań, zarządzanie zasobami, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, świadomość kosztów, zarządzanie personelem
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych, Prawa pracy
  • Uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – posiadanie aktualnego zaświadczenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych . Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - posiadanie aktualnego zaświadczenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Oddział we Wrocławiu
    Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych
    ul. Powstańców Śląskich 186
    53-139 Wrocław (z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym: Z-12)
    lub pocztą elektroniczną na adres wroclaw.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-19

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

    Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

    Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

    Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...