Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy inspektor
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracyjno-budżetowych w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym
25-501 Kielce ul. Henryka Sienkiewicza 76
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi sprawy dotyczące środków transportu będących w dyspozycji Inspektoratu w tym m. in.: monitoruje zgłoszenia wyjazdów służbowych, wystawia karty drogowe, wydaje dokumenty do wyjazdu, sprawdza ich wypełnienie po zwrocie oraz przygotowuje miesięczne zestawienia zużycia paliwa itp.
- Monitoruje wpływy z tytułu dochodów budżetowych, przygotowuje dokumenty do przeprowadzenia czynności przedegzekucyjnych, a także do egzekucji należności w celu zapewnienia prawidłowości w gospodarowaniu środkami publicznymi.
- Przeprowadza kontrolę merytoryczną lub formalno – rachunkową dowodów księgowych, dokonuje wypłat gotówkowych i zapewnia stały zapas gotówki w kasie.
- Przeprowadza kontrolę poleceń wyjazdu służbowego, weryfikuje prawidłowość wypełnienia w konfrontacji z kartami drogowymi, sprawdza prawidłowość naliczenia należności przysługujących z tytułu podróży służbowej w oparciu o obowiązujące przepisy.
- Prowadzi ewidencję bloczków mandatowych, wydaje bloczki uprawnionym pracownikom oraz współpracuje z Izbą Administracji Skarbowej w zakresie zapotrzebowania na nowe bloczki, rozliczeń i zwrotu wykorzystanych.
- Prowadzi sprawy administracyjno – gospodarcze związane z zaopatrzeniem w sprzęt, materiały biurowe, środki czystości i dezynfekujące itp.
- Wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo – księgowego.
Warunki pracy
Praca w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kielcach, II piętro. Budynek wyposażony w windę.
Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Długotrwała pozycja siedząca.
Kontakty z klientem wewnętrznym, sporadycznie z przedstawicielami instytucji.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, własnoręcznie podpisane CV oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o Inspekcji Handlowej
- Znajomość przepisów rozporządzenia: w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
- Znajomość przepisów zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
- Prawo jazdy kategorii B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-11
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
ul. Henryka Sienkiewicza 76
25-501 Kielce
Sekretariat pok. nr 18
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »