eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kielcestarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Kielce

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw administracyjno-budżetowych w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

25-501 Kielce ul. Henryka Sienkiewicza 76

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy dotyczące środków transportu będących w dyspozycji Inspektoratu w tym m. in.: monitoruje zgłoszenia wyjazdów służbowych, wystawia karty drogowe, wydaje dokumenty do wyjazdu, sprawdza ich wypełnienie po zwrocie oraz przygotowuje miesięczne zestawienia zużycia paliwa itp.
  • Monitoruje wpływy z tytułu dochodów budżetowych, przygotowuje dokumenty do przeprowadzenia czynności przedegzekucyjnych, a także do egzekucji należności w celu zapewnienia prawidłowości w gospodarowaniu środkami publicznymi.
  • Przeprowadza kontrolę merytoryczną lub formalno – rachunkową dowodów księgowych, dokonuje wypłat gotówkowych i zapewnia stały zapas gotówki w kasie.
  • Przeprowadza kontrolę poleceń wyjazdu służbowego, weryfikuje prawidłowość wypełnienia w konfrontacji z kartami drogowymi, sprawdza prawidłowość naliczenia należności przysługujących z tytułu podróży służbowej w oparciu o obowiązujące przepisy.
  • Prowadzi ewidencję bloczków mandatowych, wydaje bloczki uprawnionym pracownikom oraz współpracuje z Izbą Administracji Skarbowej w zakresie zapotrzebowania na nowe bloczki, rozliczeń i zwrotu wykorzystanych.
  • Prowadzi sprawy administracyjno – gospodarcze związane z zaopatrzeniem w sprzęt, materiały biurowe, środki czystości i dezynfekujące itp.
  • Wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo – księgowego.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kielcach, II piętro. Budynek wyposażony w windę.


Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Długotrwała pozycja siedząca.


Kontakty z klientem wewnętrznym, sporadycznie z przedstawicielami instytucji.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, własnoręcznie podpisane CV oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o Inspekcji Handlowej
  • Znajomość przepisów rozporządzenia: w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
  • Znajomość przepisów zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
  • Prawo jazdy kategorii B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
    ul. Henryka Sienkiewicza 76
    25-501 Kielce
    Sekretariat pok. nr 18

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA referent prawny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA kierownik oddziału

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-27

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

    W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

    Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...