Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Efektywne zarządzanie i optymalizacja wykorzystania administrowanych powierzchni.
- Aktualizowanie informacji o dostępnych pomieszczeniach i ich potencjalnych zastosowaniach.
- Nadzór nad przestrzeganiem umów z dostawcami mediów, dzierżawcami i użytkownikami nieruchomości.
- Uczestnictwo w okresowych przeglądach i audytach nieruchomości.
- Koordynacja czynności związanych z utrzymaniem maszyn, instalacji i urządzeń technicznych, w tym ich przeglądów, konserwacji i remontów.
- Prowadzenie dokładnej dokumentacji technicznej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego, nieruchomościowego oraz ochrony przeciwpożarowej.
- Umiejętność pracy w zespole i efektywne działanie pod presją czasu.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach oraz projektach mających wpływ na rozwój naszej grupy.
- Atrakcyjne benefity pozapłacowe, w tym dofinansowanie do opieki zdrowotnej i zajęć rekreacyjnych.
- Korzystne zniżki na przejazdy kolejowe i inne przywileje dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Praca w dynamicznym i wspierającym zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »