Kto szuka:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
149809
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w biurze
- Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- Budynek wyposażony jest w windę – klatka schodowa z szybem windowym oddzielona od pomieszczeń biurowych drzwiami z samozamykaczem,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
Zakres zadań
- Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą przy wykorzystaniu narzędzi i systemów informatycznych będących na wyposażeniu kancelarii,
- Obsługuje interesantów w szczególności udziela informacji oraz kieruje interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych,
- Prowadzi dystrybucję korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych,
- Obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu kancelarii i sekretariatu,
- Udziela pomocy przy prowadzeniu obsługi sekretariatu,
- Przygotowuje wnioski, dokumenty oraz bierze udział w prowadzeniu postępowań dla zamówień publicznych w tym wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjnej lub kancelaryjnej,
- Znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i Ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość zasad obiegu dokumentów
- Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność obsługi komputera w szczególności programów Excel i Word
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »