Kto szuka:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Stanowisko:
Kierownik oddziału
Numer referencyjny:
150751
Lokalizacja:
Kielce
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w siedzibie Urzędu, budynek C, V piętro, w tym nadzorowanie Terenowego Punktu Paszportowego przy ul. Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, budynek Urzędu Miejskiego w Ostrowcu świętokrzyskim, parter, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Kontakty z klientami zgłaszającymi się w celu uzyskania dokumentu paszportowego oraz paszportu tymczasowego.
Upoważnienie wojewody do podpisywania korespondencji wychodzącej w zakresie udzielania informacji podmiotom, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich ustawowych zadań.
Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, toaleta na V piętrze budynku C przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
- nadzoruje prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydawania decyzji w sprawach o unieważnienie dokumentu paszportowego lub odmowę wydania dokumentu paszportowego
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o dokumentach paszportowych
- znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy w zakresie władzy rodzicielskiej
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
- Komunikatywność
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Umiejętność organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »