eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kielceinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Kielce

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko

25-361 Kielce ul. Karola Szymanowskiego 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje projekty uzgodnień odstąpienia / braku konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, gdy realizacja projektu dokumentu nie spowoduje znaczącego oddziaływania na środowisko lub odmowy uzgodnienia odstąpienia / stwierdzenia konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, gdy realizacja projektu dokumentu może spowodować znaczące oddziaływania na środowisko, na zasadach określonych w przepisach ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie (…).
  • Przygotowuje projekty pism uzgadniających zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektów planów, programów, strategii itp. opracowywanych przez różne organy w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
  • Przygotowuje opinie wniosków dotyczących projektów gminnych programów rewitalizacji na podstawie ustawy o rewitalizacji w zakresie form ochrony przyrody.
  • Przygotowuje opinie do projektów planów, programów, strategii, itp. w tym projektów planów ogólnych gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów zmian tych dokumentów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
  • Uczestniczy w uzgadnianiu projektów planów ogólnych gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów zmian tych dokumentów w zakresie wpływu na ochronę przyrody obszarów chronionych w zakresie wskazanym w ustawie o ochronie przyrody oraz ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa 

  • przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

  • zagrożenie korupcją

  • stres zwiazany z obsługą klientów zewnętrznych

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Pamiętaj o podaniu swoich danych kontaktowych (adresu e-mail, nr telefonu)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie profilowane z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność czytania map różnego rodzaju
  • Umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia
  • Znajomość przepisów ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku (….), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie przyrody, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (edytory tekstu, Excel), poczty elektronicznej, Internetu, korzystania z zasobów informacji przestrzennej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenia z zakresu obsługi programów informatycznych, w tym oprogramowania GIS
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej
  • Odporność na stres
  • Asertywność
  • Umiejętność komunikowania się w mowie i na piśmie


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie odbytych szkoleń z obsługi programów informatycznych, w tym oprogramowania GIS
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach
    ul. Karola Szymanowskiego 6
    25-361 Kielce

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-04

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

    Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

    Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

    Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...