Kto szuka:
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Stanowisko:
Specjalista ds. Nieruchomości
Numer referencyjny:
R/60R24/AB
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- prowadzenie dokumentacji bieżącej gospodarki nieruchomościami Uczelni w odniesieniu do użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- analiza potencjału nieruchomości pod względem ich wykorzystania,
- sporządzanie, w porozumieniu z działem prawnym oraz zarządzanie umowami najmu, użyczenia oraz innymi porozumieniami, a także prowadzenie rejestru umów, najemców,
- prowadzenie rejestru zobowiązań poszczególnych użytkowników w zakresie utrzymania infrastruktury w sprawności,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni m.in. BHP i PPOŻ, Działem Budowlano-Technicznym w zakresie określenia wytycznych i ograniczeń dla działalności najemcy i ich egzekwowanie,
- prowadzenie spraw związanych z podatkami od nieruchomości Uczelni – przygotowywanie deklaracji,
- nadzór nad umowami dotyczącymi ubezpieczenia nieruchomości i mienia GUMed, prowadzenie postępowań dotyczących odszkodowań w ramach szkód na nieruchomościach i zawarty w nich mieniu GUMed,
- koordynacja procesu inwestycyjnego, przebudowy lub modernizacji wykonywanych przez najemców, realizowanych na podstawie zawartych umów najmu, a także organizacja spotkań, narad i prowadzenie korespondencji w tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości, w tym także przygotowywanie wniosków dotyczących rozporządzania mieniem państwowym – w oparciu o przepisy prawne w tym zakresie,
- zlecanie operatów szacunkowych, wypisów geodezyjnych i innej dokumentacji niezbędnej Uczelni,
- udział w postępowaniach przetargowych poza PZP, w tym także przygotowywanie zapytań ofertowych i wyłanianie wykonawców i najemców.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze gospodarowania nieruchomościami – mile widziane w obszarze administracji publicznej,
- wykształcenia kierunkowego związanego z gospodarowaniem nieruchomościami,
- doświadczenia w analizie możliwości wykorzystania nieruchomości oraz kosztów i przychodów w zakresie najmu i eksploatacji,
- znajomości przepisów dotyczących prawidłowego utrzymania nieruchomości,
- doświadczenia w przygotowywaniu zapytań ofertowych na usługi.
Firma oferuje:
- umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
- możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska
- pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »