eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kętrzynstarszy referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy referent

Lokalizacja:

Kętrzyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent w Placówce Straży Granicznej w Barcianach im. Pułku Korpusu Ochrony Pogranicza „Sarny”

11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • na bieżąco przyjmuje, dokonuje rejestracji, przechowuje dokumenty o klauzuli jawnej i niejawnej w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych z zachowaniem właściwej ochrony fizycznej, celem zapewnienia obiegu korespondencji w Placówce Straży Granicznej,
  • na bieżąco przekazuje uprawnionym wg dekretacji adresatom i wykonawcom pisma celem terminowej realizacji zadań służbowych,
  • na bieżąco przygotowuje dokumentację do wysłania, której adresatami są: inne Placówki i jednostki organizacyjne Straży Granicznej i właściwe Urzędy Administracji Publicznej celem zapewnienia terminowego przepływu informacji zwrotnych,
  • obsługuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przy pomocy urządzeń biurowych: telefon, faks, komputer (skrzynka podawcza elektronicznej Platformy Administracji Publicznej (ePUAP) celem zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy współpracującymi instytucjami z Placówką Straży Granicznej w Barcianach,
  • prowadzi statystyki na potrzeby komórek Komendy Oddziału oraz koordynuje realizację i terminowe przesyłanie statystyk przez funkcjonariuszy odpowiedzialnych za zadania,
  • archiwizuje dokumentację znajdującą się w Placówce Straży Granicznej, przyjmuje skompletowane teczki dokumentów od wykonawców zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt w Straży Granicznej celem przekazania do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub protokoły z dokumentów sklasyfikowanych do zniszczenia w Placówce Straży Granicznej w Barcianach.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego Placówki Straży Granicznej w Barcianach. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją ruchową. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych są na parterze budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z przedstawicielami Poczty Polskiej i Kurierów podczas dostarczania i odbioru przesyłek.  
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak praca w terenie i stres.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Rodzaj umowy: na czas określony

  • Świadczenie pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30

  • Miejsce wykonywania pracy:  Placówka Straży Granicznej w Barcianach im. Pułku Korpusu Ochrony Pogranicza „Sarny”, 11-410 Barciany,  ul. Warmińska 8.

  • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.

  • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

  • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
    - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
    - kompletności dokumentów,
    - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.

  • O dacie złożenia oferty decyduje:
    - data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
    - data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
    - data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
    - data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.

  • Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie  (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).

  • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów związanych z wytwarzaniem i obiegiem i archiwizacją dokumentów jawnych i niejawnych (ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i decyzji),
  • komunikatywność,
  • uprzejmość,
  • otwarty stosunek do klienta,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: udokumentowane 6 miesięczne doświadczenie zawodowe/staż pracy w pracy biurowej,
  • posiadanie udokumentowanego przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne”,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”. W przypadku wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, należy napisać i dołączyć jako odrębne, gdyż brak jest we wzorach oświadczeń.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    (pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki/jednostki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
    - w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy archiwista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy informatyk

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-15

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

    9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

    Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

    Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...