Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KASJER-SPRZEDAWCA
Lokalizacja:
Kędzierzyn-Koźle
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1397
Obowiązki:
Obsługa klienta, kasowanie należności za towary, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- wymagana znajomość obsługi komputera, książeczka sanepidowska,Praca: pon-pt 4-17 ( godziny ramowe )
Miejsce pracy: POWSTAŃCÓW 70, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CVkontakt tel. tylko pon-pt w godz. od 7:00 do 15:00
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...
Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...
Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...
Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...
Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.