Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty.
- Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie.
- Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych.
- Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłość w języku czeskim (min. C1) oraz angielskim (min. B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
- Znajomość Windows i MS Office.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym biurze.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta benefitów).
- Szkolenia przygotowujące do pracy.
- Bezpłatne lekcje językowe.
- Bonus za polecenie pracownika.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »