Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia i obsługi klientów z językiem szwedzkim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat i email.
- Rejestrowanie interakcji z klientami w systemie CRM i śledzenie rozwoju zdarzeń.
- Wspieranie działań zespołu na rzecz poprawy doświadczeń klientów.
- Regularne aktualizowanie wiedzy o produktach i usługach marki Volkswagen.
- Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w sektorze motoryzacyjnym.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2).
- Zdolność zachowania spokoju i skupienia na klientach.
- Dobre umiejętności organizacyjne i uwaga do szczegółów.
- Wysokie zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym doskonaleniem i adaptacją do nowych technologii marki Volkswagen.
- Doświadczenie z luksusowymi markami motoryzacyjnymi.
- Znajomość systemów CRM.
- Pasja do motoryzacji i technologii Volkswagen Group.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę zdalną.
- Bogaty pakiet benefitów (MyBenefit, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Stabilne zatrudnienie, pełen etat, umowa o pracę.
- Płatne szkolenia i ciągłe możliwości rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów.
- Możliwości awansu i przyczynianie się do rozwoju luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »