Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair.
- Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmiana rezerwacji lotów.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami i innymi występującymi kwestiami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego B2.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Katowicach.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: połowa kwietnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego; zapewniamy pełne przeszkolenie.
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy (między 9:00 a 20:00) z możliwością wyboru ilości godzin pracy.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Zdarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Płatne szkolenie, doradztwo, mentoring i system promocji wewnętrznej z możliwościami awansu na stanowiska kierownicze.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »