eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Kto szuka:

Gi Group Poland S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Poszukujemy pracowników do działu obsługi klienta firmy produkcyjnej.

Zadania:

  • Kontakt z klientami biznesowymi w kwestiach operacyjnych na każdym etapie realizacji zamówienia
  • Odpowiedzi na zapytania mailowe i telefoniczne
  • Informowanie klientów o terminach dostaw, możliwych opóźnieniach w realizacji, udzielanie odpowiedzi odnośnie reklamacji
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi i utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami
  • Współpraca z działami sprzedaży i logistyki
  • Obsługa systemu ERP

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Znajomość języka francuskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (B2/C1)
  • Znajomość języka angielskiego (B2)
  • Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
  • Rzetelność i terminowość
  • Zdolności organizacyjne, dbałość o szczegóły, wielozadaniowość

Nasz Klient oferuje:

  • Wynagrodzenie w wysokości 8 000 zł brutto
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pełną wyzwań pracę w rozwijającym się sektorze oraz międzynarodowym środowisku
  • Zagraniczne szkolenie wdrożeniowe
  • Możliwość rozwoju i awansu
  • Bezpłatny parking

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

Administratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/


Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-23

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: Gi Group Poland S.A.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...