Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail (kontakt przychodzący i wychodzący)
- Ochrona poufności danych klienta
- Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegłość w języku polskim/rosyjskim/tureckim/holenderskim na poziomie C1 oraz angielskim na poziomie minimum B2
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, branży turystycznej lub lotniczej mile widziane
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...
Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...
Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...
Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...
Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.