Kto szuka:
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Stanowisko:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Firma oferuje:
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »