Kto szuka:
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Stanowisko:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Firma oferuje:
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...
Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...
Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...
Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...
Przed nami wyniki opublikowanego przez justjoin.it i N-iX raportu „Co z tym Eldorado? Zarobki i oczekiwania branży IT 2024/2025”. Opracowanie przynosi odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zapotrzebowania na specjalistów IT, oferowanego im ...