Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Pomoc Administracyjno-Biurowa
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Bieżącą obsługę administracyjną biura,
- Prowadzenie korespondencji mailowej oraz telefonicznej,
- Obsługę dokumentacji (faktury, dokumenty finansowe),
- Pomoc w sporządzaniu dokumentacji i archiwizowanie danych,
- Sporządzanie zestawień i raportów,
- Obsługę zgłoszeń i kontakt z członkami organizacji,
- Organizowanie i porządkowanie przestrzeni biurowej.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, co będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenia minimum średniego,
- Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office (w tym Excela),
- Wysokorozwiniętych umiejętności organizacyjnych oraz zaanagażowania w wykonywanie zadania,
- Samodzielności i odpowiedzialności,
- Dokładności i dbałości o szczegóły,
- Chęci do rozwoju w obszarze administracyjnym.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzinowym, w ramach umowy o pracę,
- Pracę w godzinach 8.00-16.00,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Miłą atmosferę pracy w instytucji o ugruntowanej pozycji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego Klienta – organizacji społecznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »