Kto szuka:
AmRest sp. z o.o.
Stanowisko:
Kierownik Zmiany
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie zespołem i dbanie o pozytywną atmosferę w restauracji.
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych Gości.
- Dbanie o najwyższą jakość serwowanych produktów.
- Wsparcie Zespołu na stanowiskach pracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w zarządzaniu Zespołem lub prowadzeniu samodzielnych projektów.
- Pozytywne nastawienie do realizacji zadań i celów sprzedażowych.
- Elastyczność i otwartość na zmiany.
- Nastawienie na naukę i rozwój osobisty.
Firma oferuje:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska.
- Praca i rozwój w firmie o globalnym zasięgu.
- Umowa o pracę.
- Możliwość skorzystania z posiłku pracowniczego.
- Twoje zaangażowanie przekłada się na atrakcyjne wynagrodzenie i premie.
- Pakiet benefitów dopasowany do Twoich potrzeb m.in.: pakiet medyczny, karta Multisport, vouchery zakupowe, prywatny program oszczędnościowy.
- Wyjątkowe produkty KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks w super cenach.
- Dostęp do platformy językowej (możliwość nauki aż 12 języków).
- Premia za polecenie przyjaciela do pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »