eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceHR Operations Specialist with fluent German (m/f)

Kto szuka:

Trenkwalder

Stanowisko:

HR Operations Specialist with fluent German (m/f)

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Co oferujemy

  • the unique opportunity to be a part of the new team from the beginning and to help shape the working environment,
  • hybrid job,
  • employment in an international organization who is one of the worldwide leaders in its sector and has a stable market position,
  • possibility to work in a highly professional, stimulating, and challenging work environment of a multinational Company with a great and long-term career perspective,
  • development and qualification improvement in multicultural environment,
  • private medical care,
  • sharing the costs of sports activities,
  • group insurance.

You will be responsible for:
  • working closely with all employees in relation to employee experience activities – being first point of contact in all HR matters, handling the inquiries,
  • establishing and sustaining productive working relationships within assigned areas, providing advice on a variety of employee topics and the creation / implementation of procedures as well as relevant employment legislation,
  • taking care of employee lifecycle processes – onboarding, offboarding, everyday support,
  • preparing employee documentation,
  • enhancing employee engagement, e.g. preparing surveys and required measurements,
  • developing the employee experience environment and framework: communication approaches, tools, best practice initiatives,
  • reviewing management practices and their impact on the employee experience,
  • transition of HR processes and team building activities.

Requirements:
  • university degree or equivalent experience,
  • very good written and verbal practical knowledge of German language (B2+),
  • very good written and verbal practical knowledge of English (a must, B2+),
  • practical knowledge of MS Office,
  • working experience within the HR environment in Shared Services structures, including transition activities, administration and process & tool setup (practical knowledge of Workday is a plus),
  • excellent communication skills and open-mindedness,
  • ability to build strong relationships with business partners at all levels,
  • strong attention to detail and accuracy,
  • experience in a multicultural environment.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Numer referencyjny
a0tbI00000AGCpIQAX

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-10

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Trenkwalder

branże: HR

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...