Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw wizyt krajowych i zagranicznych w Biurze Ministra
40-039 Katowice ul. Powstańców 30
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizuje wizyty i spotkania poza siedzibą ministerstwa, na terenie kraju, z udziałem Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa
- organizuje wizyty i spotkania poza siedzibą ministerstwa, na terenach państw obcych, z udziałem Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa
- obsługuje zadania związane z obsługą protokolarną z Kancelarią Prezydenta RP, KPRM, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi państw obcych w Polsce oraz polskimi placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi na świecie
- organizuje wydarzenia i spotkania o charakterze krajowym z udziałem Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa, w siedzibie ministerstwa, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa;
- organizacja wydarzeń i spotkań o charakterze międzynarodowym z udziałem Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa, w siedzibie ministerstwa, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa
- realizacja zadań w zakresie przyznawania patronatów Ministra oraz udziału Ministra w komitetach honorowych
- prowadzi elektroniczny rejestr zaproszeń na wydarzenia krajowe i zagraniczne, kierowanych do Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa, oraz udzielanie informacji w tym zakresie;
- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków finansowych przeznaczonych na wydatki reprezentacyjne Ministra oraz obsługę protokolarną, będących w dyspozycji dyrektora biura;
- prowadzenie rejestru upominków przekazywanych przez Ministra oraz członków kierownictwa ministerstwa
- prowadzenie elektronicznego rejestru wniosków o patronat honorowy
- przygotowywanie do publikacji na stronie podmiotowej urzędu gov.pl comiesięcznej aktualizacji wykazu udzielonych patronatów honorowych i przyjętych zaproszeń do udziału w komitetach honorowych;
- przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw w zakresie właściwości wydziału oraz prowadzenie wewnętrznego rejestru zawierającego informację o ich udzieleniu.;
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego
- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej
- użytkowanie sprzętu biurowego
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) związane np. z naprawą awarii kluczowych dla ministerstwa systemów/aplikacji
- stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związaną z zapewnieniem bierzącego utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej ministerstwa
- możliwa praca przy kilku projektach równocześnie: przygotowanie dokumentacji analitycznej dla jednego projektu, dla innego prace implementacji, a kolejnego wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem
- charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim, w tym delegacje krajowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)
-
Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone
-
Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą
-
Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu
-
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów
-
Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mp/pracuj-z-nami
-
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną
-
Możliwa jest rekrutacja zdalna
-
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego
w tym min. 5 lat stażu pracy w administracji publicznej;
pozostałe wymagania niezbędne:
- Doświadczenie w wykonywaniu zadań związanych ze współpracą z zagranicą, w tym organizacja spotkań ze stroną zagraniczną, organizacja służbowych wyjazdów zagranicznych, koordynacja przygotowywania materiałów wyjazdowych; wsparcie w tłumaczeniach
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Udokumentowana znajomość protokołu dyplomatycznego i zasad etykiety;
- Umiejętność przygotowywania oficjalnych pism i prowadzenia korespondencji, również w języku angielskim
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- Doświadczenie w pracy w systemie zarządzania dokumentami EZD;
- Wiedza z zakresu instrukcji kancelaryjnej;
- Wiedza z zakresu problematyki budżetowania i finansów
- Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej umożliwiającej uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE” lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Studia, praktyki lub staże zagraniczne
- Ukończone studia podyplomowe z nauk społecznych, politologii lub administracji;
- Doświadczenie zawodowe w urzędach centralnych;
- Szkolenia z zakresu: protokołu dyplomatycznego, dostępności w administracji publicznej;
- Znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentami EZD
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej umożliwiającej uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE” lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE”;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Przemysłu, ul. Powstańców 30 Katowice.
Dokumenty można składać również osobiście w Kancelarii Ministerstwa.
Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MP/domyslna oraz /MP/SkrytkaESP.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »