eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › główny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Przemysłu w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw obsługi i wsparcia teleinformatycznego Departament Cyfryzacji i Bezpieczeństwa

40-039 Katowice ul. Powstańców 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje zgłoszenia IT (wsparcie użytkowników, obsługiwanie błędów i nieprawidłowości systemów IT) - pierwsza linia wsparcia
  • obsługuje sprzęt teleinformatyczny użytkowników (instalacja i konfiguracja oprogramowania, instalacja i przygotowanie stanowisk komputerowych, bieżąca obsługa, utrzymanie i rozwój własnych systemów),
  • utrzymuje system wydruku (nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń wielofunkcyjnych, bieżąca wymiana materiałów eksploatacyjnych, współpraca z zewnętrznym serwisem),
  • administruje składnikami majątkowymi IT (inwentaryzacja, prowadzenie ewidencji, zarządzanie magazynem, tworzenie raportów),
  • wspiera wdrażanie systemów IT (przeprowadzanie spotkań informacyjnych dla użytkowników, wytwarzanie dokumentacji wdrożeniowej i technicznej, wsparcie użytkowników),
  • organizuje szkolenia w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem, w szczególności prowadzi akcje podnoszące świadomość w obszarze cyberbezpieczeństwa,
  • realizuje proces przyjęcia nowego pracownika w zakresie przygotowania niezbędnego sprzętu i dostępu do wskazanych systemów oraz oprogramowania dziedzinowego
  • realizuje proces związany z ustaniem stosunku pracy z pracownikiem w zakresie zdania użytkowanego sprzętu i dostępów do systemów oraz oprogramowania dziedzinowego
  • wspiera użytkowników w zakresie obsługi systemów dziedzinowych
  • administruje stroną internetową i BIP ministerstwa


Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15

  • użytkowanie sprzętu biurowego 

  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) związane np. z naprawą awarii kluczowych dla ministerstwa systemów/aplikacji

  • stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związaną z zapewnieniem bierzącego utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej ministerstwa

  • możliwa praca przy kilku projektach równocześnie: przygotowanie dokumentacji analitycznej dla jednego projektu, dla innego prace implementacji, a kolejnego wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem

  • charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi

  • praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim, w tym delegacje krajowe



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”


  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze




  • Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone




  • Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą




  • Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu




  • Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów




  • Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mp/pracuj-z-nami




  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną




  • Możliwa jest rekrutacja zdalna




  • Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu



  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze


  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)




  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty




  • Należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia zawodowego tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty




  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).




  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.




  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego




  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych




  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe




  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)




  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów



  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyka, informatyka ekonomiczna

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z zapewnieniem obsługi zgłoszenia IT i bieżącego funkcjonowania użytkowników w zakresie systemów, oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość architektury PC, LAN, WAN, WLAN, TCP/IP
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, Linux, pakietu biurowego (MS Office), komunikatorów (MS Teams, Webex, Zoom), znajomość systemów antywirusowych
  • Znajomość sprzętu drukującego, skanującego i kopiującego
  • Znajomość standardów bezpieczeństwa informacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Orientacja na klienta / interesanta
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, w szczególności dotyczących pierwszej oceny, oceny okresowej oraz zasad sporządzania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • znajomość zarządzenia PRM w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość normy PN-ISO/IEC 27001 system zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • posiadanie Certyfikatów: Certyfikat ITIL Foundation, Certyfikat (ISC)2 CC, Certyfikat CompTIA A+, CompTIA Certyfikat ITF, Certyfikat Audytora Wewnętrznego SZBI ISO/IEC 27001
  • znajomość obsługi rozwiązań systemu zgłoszeń


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można składać w formie papierowej na adres: Ministerstwo Przemysłu, ul. Powstańców 30 Katowice, z dopiskiem na kopercie: MP Główny Specjalista DC - obsługa i utrzymanie IT.
    Dokumenty można składać również osobiście w Kancelarii Ogólnej w godzinach 8.00-16.00.
    Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MP/domyslna oraz /MP/SkrytkaESP.
    Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-04

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady