Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Dyrektor Handlowy
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie kluczowym członkiem zespołu zarządzającego, odpowiedzialnym za wzrost sprzedaży oraz rozwój strategii handlowych firmy. Do jej zadań będzie należało:
- Zarządzanie sprzedażą oraz podległym zespołem handlowym: kierowanie oraz wspieranie i mentorowanie grupy handlowców w realizacji celów, monitorowanie wyników sprzedażowych, aby osiągać założone plany biznesowe,
- Kreowanie strategii sprzedaży: opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych strategii, które odpowiadają na potrzeby rynku i przyczyniają się do wzrostu udziału w rynku,
- Bieżące monitorowanie rynku: analiza sytuacji rynkowej, identyfikowanie trendów oraz działań konkurencji w celu szybkiego reagowania na zmiany i dostosowywania strategii sprzedaży,
- Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedażowym: rozmowy z sieciami handlowymi, organizowanie oraz uczestnictwo w spotkaniach z kluczowymi klientami, a także negocjowanie warunków współpracy, mające na celu budowanie długoterminowych relacji oraz zwiększenia sprzedaży, identyfikowanie nowych potencjalnych klientów oraz proponowanie dopasowanych rozwiązań, które mogą wspierać ich działalność,
- Udział w targach i eventach branżowych: reprezentowanie firmy za pośrednictwem udziału w wydarzeniach branżowych, co pomoże w pozyskiwaniu nowych kontaktów oraz promocji marki.
Od kandydatów oczekujemy:
- 5-letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży do sieci handlowych, mile widziane na stanowisku managerskim,
- Posiadania szerokich kontaktów w sieciach handlowych – warunek konieczny,
- Praktycznej wiedzy na temat prowadzenia działań sprzedażowych i zarządzania procesem sprzedaży,
- Umiejętności zarządzania zespołem, skutecznego delegowania zadań,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B1+),
- Zdolności organizacyjnych, kreatywności, komunikatywności, zaangażowania oraz wysokiej kultury osobistej,
- Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do pracy wyjazdowej,
- Doświadczenia w sektorze związanym ze słodyczami – co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B w stabilnej firmie z mocną pozycją rynkową,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy,
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy oraz karta paliwowa,
- Pozytywną atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym również poprzez dofinansowanie do szkoleń, studiów oraz możliwość uczestnictwa w kursach nauki języka angielskiego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego Klienta – jednej z kluczowych firm działających na rynku FMCG, obecną w wielu krajach europejskich, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy odpowiedzialnej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »