eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceCare Coordinator - Customer Care Specialist

Kto szuka:

Henry Meds

Stanowisko:

Care Coordinator - Customer Care Specialist

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Key responsibilities:
  • Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email.
  • Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and schedules.
  • Perform data entry tasks to accurately and efficiently enter and update customer information, orders, and schedules.
  • Collaborate with other team members to provide a seamless and efficient customer service experience.
  • Serve as the primary point of contact for patients contacting us via phone, providing assistance and support with compassion and professionalism.
  • Guide patients through the process of scheduling appointments, accessing their accounts, and navigating our telehealth platform.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Requirements:
  • At least 1 year of customer service experience is required.
  • Must be comfortable in a telephonic support position that requires dynamic communication and soft skills that lend to patience, empathy, active listening and the ability to clearly articulate solutions to their problems.
  • The ability to handle difficult situations and complaints with tact and professionalism.
  • Proficiency in using phone and computer systems for customer interactions.
  • A positive attitude and a commitment to providing excellent customer service.
  • Private work environment due to HIPAA regulations.
  • Previous experience in healthcare and/or startup companies is a plus!
  • Must have a flexible schedule to accommodate business needs (available to afternoons/evenings) - shifts will be confirmed after training is complete (no more than 4 weeks beyond your start date.) Work schedules will be consistent hours (vs. rotating schedules.) Additional details will be discussed at the time of an interview

Firma oferuje:

Compensation:

63,46 PLN/h, B2B contract, which averages 11.000PLN monthly, depending on the number of working hours in a month.


Equal Opportunity Statement:

Henry Meds is committed to promoting an inclusive work environment free of discrimination and harassment. We value a diverse and balanced team where everyone can belong.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-06

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Henry Meds

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

Pojawił się najnowszy "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024", a w nim porcja informacji dotyczących m.in. pensji, na jakie mogą liczyć obecnie specjaliści zatrudnieni w sektorze budownictwa i nieruchomości. Opracowanie autorstwa ManpowerGroup ...

Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...