eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceCare Coordinator - Customer Care Specialist

Kto szuka:

Henry Meds

Stanowisko:

Care Coordinator - Customer Care Specialist

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Key responsibilities:
  • Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email.
  • Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and schedules.
  • Perform data entry tasks to accurately and efficiently enter and update customer information, orders, and schedules.
  • Collaborate with other team members to provide a seamless and efficient customer service experience.
  • Serve as the primary point of contact for patients contacting us via phone, providing assistance and support with compassion and professionalism.
  • Guide patients through the process of scheduling appointments, accessing their accounts, and navigating our telehealth platform.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Requirements:
  • At least 1 year of customer service experience is required.
  • Must be comfortable in a telephonic support position that requires dynamic communication and soft skills that lend to patience, empathy, active listening and the ability to clearly articulate solutions to their problems.
  • The ability to handle difficult situations and complaints with tact and professionalism.
  • Proficiency in using phone and computer systems for customer interactions.
  • A positive attitude and a commitment to providing excellent customer service.
  • Private work environment due to HIPAA regulations.
  • Previous experience in healthcare and/or startup companies is a plus!
  • Must have a flexible schedule to accommodate business needs (available to afternoons/evenings) - shifts will be confirmed after training is complete (no more than 4 weeks beyond your start date.) Work schedules will be consistent hours (vs. rotating schedules.) Additional details will be discussed at the time of an interview

Firma oferuje:

Compensation:

63,46 PLN/h, B2B contract, which averages 11.000PLN monthly, depending on the number of working hours in a month.


Equal Opportunity Statement:

Henry Meds is committed to promoting an inclusive work environment free of discrimination and harassment. We value a diverse and balanced team where everyone can belong.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-06

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Henry Meds

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Od 26 kwietnia ubiegłego roku pracownicy mogą korzystać z dwóch dodatkowych dni urlopu uzasadnionego działaniami tzw. siły wyższej. Jak wskazują eksperci, Polacy w praktyce bardzo często wykorzystują te 16 godzin jako zastępstwo za urlop ...

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...