eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceCare Coordinator - Customer Care Specialist

Kto szuka:

Henry Meds

Stanowisko:

Care Coordinator - Customer Care Specialist

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Key responsibilities:
  • Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email.
  • Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and schedules.
  • Perform data entry tasks to accurately and efficiently enter and update customer information, orders, and schedules.
  • Collaborate with other team members to provide a seamless and efficient customer service experience.
  • Serve as the primary point of contact for patients contacting us via phone, providing assistance and support with compassion and professionalism.
  • Guide patients through the process of scheduling appointments, accessing their accounts, and navigating our telehealth platform.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Requirements:
  • At least 1 year of customer service experience is required.
  • Must be comfortable in a telephonic support position that requires dynamic communication and soft skills that lend to patience, empathy, active listening and the ability to clearly articulate solutions to their problems.
  • The ability to handle difficult situations and complaints with tact and professionalism.
  • Proficiency in using phone and computer systems for customer interactions.
  • A positive attitude and a commitment to providing excellent customer service.
  • Private work environment due to HIPAA regulations.
  • Previous experience in healthcare and/or startup companies is a plus!
  • Must have a flexible schedule to accommodate business needs (available to afternoons/evenings) - shifts will be confirmed after training is complete (no more than 4 weeks beyond your start date.) Work schedules will be consistent hours (vs. rotating schedules.) Additional details will be discussed at the time of an interview

Firma oferuje:

Compensation:

63,46 PLN/h, B2B contract, which averages 11.000PLN monthly, depending on the number of working hours in a month.


Equal Opportunity Statement:

Henry Meds is committed to promoting an inclusive work environment free of discrimination and harassment. We value a diverse and balanced team where everyone can belong.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Referent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Asystent

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-24

do końca oferty: 28 dni

pracodawca: Henry Meds

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

Wrzesień jest pierwszym miesiącem obowiązywania zmian w Karcie Nauczyciela i co za tym idzie, nowych przepisów dotyczących emerytury nauczycielskiej - przypomina ZUS.

Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...