Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Account Manager – branża poligraficzna
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku oraz ich bieżącą obsługę w zakresie realizacji sprzedaży usług poligraficznych i produktów firmy,
- Bieżącą obsługę sprzedażową i posprzedażową,
- Koordynowanie pracy zespołu oraz podwykonawców zaangażowanych w realizację projektów,
- Prowadzenie spotkań biznesowych oraz tworzenie prezentacji dla stałych i potencjalnych klientów,
- Monitorowanie działań konkurencji i tworzenie bieżącej analizy działań firm konkurencyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia pracy w firmie z branży poligraficznej (warunek konieczny),
- Praktycznej wiedzy na temat prowadzenia działań marketingowych: B2B, B2C,
- Umiejętności prowadzenia prezentacji, budowania planów sprzedażowych oraz lejków marketingowych,
- Umiejętności zarządzania zespołem, skutecznego delegowania zadań,
- Znajomości narzędzi analitycznych w obszarze marketingu,
- Zdolności organizacyjnych, kreatywności, komunikatywności, zaangażowania oraz wysokiej kultury osobistej,
- Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do pracy wyjazdowej.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze lub współpracę na zasadzie B2B – w zależności od preferencji kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części podstawowej i premii,
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon i komputer,
- Pozytywną atmosferę pracy w firmie z długoletnią tradycją, o ugruntowanej pozycji w branży,
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego Klienta – Agencji Reklamowej i Interaktywnej w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »