eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kartuzy › Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim


wygasło z dniem 2024-05-10


Ta propozycja była złożona przez Foundever


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
  • ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kartuzy, zajrzyj tutaj: Praca Kartuzy

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • HR Team Leader with French and English
  • Doradca klienta biznesowego ds. OZE, energii elektrycznej i gazu
  • SPRZEDAWCA R5/1065-527/24
  • Przedstawiciel handlowy
  • Kasjer/merchandiser w sklepie kosmetycznym/drogerii Kraków (ul. Księcia Józefa)
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych
  • DORADCA SALONU MONNARI - 1/2 ETATU
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
  • Priority Services Specialist with German
  • Kasjer/ka w markecie budowlanym 1/4 etatu (soboty)

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Audyt bezpieczeństwa to kompleksowa analiza warunków pracy oceniająca stan bezpieczeństwa i higieny pracy w danej firmie. Składa się on z wielu elementów i obszarów np. weryfikacji procesów, stanu maszyn i urządzeń, zabezpieczenia ...

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...