Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH
Lokalizacja:
Kartuzy
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0395
Obowiązki:
1. Prowadzenie kontroli wydatków w odniesieniu do ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Prowadzenie zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 tys. zł.
3. Planowanie, analizowanie i realizacja zamówień publicznych, analiza zakupu usług oraz materiałów niezbędnych w działalności zakładu.
4. Redagowanie wewnętrznych dokumentów oraz obsługa urządzeń biurowych.
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać na stronie internetowej:
https://pssekartuzy.bip.gov.pl/search/joboffers/
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- chęć do pracy
- biegła obsługa komputera Pakiet MS Office, Word Excel
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Mile widziane doświadczenie odnośnie Zamówień Publicznych (znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz Studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych.
Miejsce pracy: SAMBORA 30A, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać na stronie internetowej:https://pssekartuzy.bip.gov.pl/search/joboffers/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://pssekartuzy.bip.gov.pl/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »