Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
148439
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Przygotowuje stanowiska Szefa Służby Cywilnej i Departamentu oraz udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów, a także osobom, które aplikują lub są zainteresowane pracą w służbie cywilnej, z zakresu stosowania przepisów prawa, które dotyczą służby cywilnej (w szczególności organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej oraz stosunku pracy w służbie cywilnej)
- Wypracowuje, projektuje i wdraża nowe rozwiązania w zakresie właściwości Wydziału (w szczególności naboru do służby cywilnej), w tym przygotowuje we współpracy z komórką prawną projekty aktów normatywnych
- Sprawuje merytoryczny nadzór nad właściwym funkcjonowaniem bazy ogłoszeń o naborach w służbie cywilnej, zarządza bazą i koordynuje działania w tym zakresie (m.in. współpracuje z innymi podmiotami przy oprogramowaniu i hostingu oraz monitoruje administrowanie uprawnieniami) oraz projektuje nowe funkcjonalności w bazie ogłoszeń
- Koordynuje działania, które są związane z czuwaniem przez Szefa Służby Cywilnej nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej w procesie naboru poprzez monitorowanie informacji o naborach do służby cywilnej (m.in. wskazuje kierunki prowadzonego monitoringu oraz jego zasięgu, wskazuje konieczność i celowość podejmowania określonych działań, sprawdza skuteczność podjętych działań, przygotowuje propozycje rozwiązań do podjęcia stosownych działań naprawczych)
- Przygotowuje analizy i zestawienia o korpusie służby cywilnej, w szczególności, które dotyczą zasad organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej
- Współpracuje z partnerami krajowymi i zagranicznymi, w szczególności w zakresie naborów do służby cywilnej oraz nawiązywania stosunku pracy
- Analizuje sprawozdania dyrektorów generalnych urzędów oraz na tej podstawie przygotowuje wnioski i rekomendacje dla Szefa Służby Cywilnej w zakresie właściwości merytorycznej Wydziału (w szczególności zagadnienia przypisane do tego stanowiska pracy)
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia rekrutacji na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi - nabór (rekrutacja i selekcja), zasad funkcjonowania administracji rządowej
- Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym wystąpienia publiczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
- Przeszkolenie w zakresie: informatyki, w tym narzędzi informatycznych, podstaw programowania oraz projektowania i tworzenia stron internetowych
- Znajomość zagadnień: związanych z bezpieczeństwem funkcjonowania systemów informatycznych oraz zagadnień, które dotyczą ochrony danych osobowych w zatrudnieniu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »