eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KaliszSpecjalista ds. administracji - z językiem angielskim

Kto szuka:

Gi Group Poland S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. administracji - z językiem angielskim

Lokalizacja:

Kalisz

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy, będącej liderem i największym producentem i dostawcą w branży przyczep specjalistycznych zatrudnimy: Specjalistę ds. administracji z j.angielskim

Miejsce pracy: Kalisz

W roli Specjalisty w Polsce będziesz wspierać lokalną lokalizację, zarówno fabrykę, jak i biuro, pełniąc rolę kontaktu dla europejskiego zespołu HR. Podlegasz europejskiemu Kierownikowi ds. administracji.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zakup materiałów biurowych oraz dbanie o sprzęt biurowy.
  • Egzekwowanie standardów BHP oraz ochrony środowiska w biurze.
  • Nadzór nad użytkowaniem i konserwacją budynku.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu i wydatków biura.
  • Współpraca z europejskim Kierownikiem ds. administracji w celu tworzenia i aktualizacji zasad oraz procedur biurowych.
  • Wsparcie w administracyjnym wprowadzaniu pracowników (organizowanie wizyt lekarskich, szkoleń BHP itp.).
  • Bycie pierwszym punktem kontaktowym w sprawach pracowniczych.
  • Wspieranie działu HR w polskich sprawach administracyjnych.
  • Organizacja wyjazdów służbowych, w tym logistyka, zakwaterowanie, transport, a także dokumentacja związana z podróżami.
  • Wsparcie zespołu marketingowego podczas targów handlowych.
  • Przeprowadzanie telefonicznych ankiet rynkowych oraz analiza wyników, z raportowaniem wniosków i rekomendacji.
  • Pomoc zespołowi sprzedaży w zadaniach pomocniczych, takich jak kontakt z klientami w celu zbierania prognoz oraz monitorowanie ofert.

WYMAGANIA:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (mowa i pismo).
  • Bardzo dobra znajomość programów Outlook, Word i Excel.
  • Umiejętność samodzielnej pracy oraz zarządzania priorytetami.
  • Praca w szybkim, wielozadaniowym środowisku.
  • Zwracanie uwagi na szczegóły i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja i samodyscyplina.

OFERUJEMY:

  • Przyjazna atmosfera w pracy.
  • Międzynarodowe środowisko.
  • Stabilna umowa o pracę na pełny etat.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od profilu i doświadczenia.
  • Program podwyżek oparty na obiektywnych narzędziach oceny.

GI Group Poland is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-20

do końca oferty: 54 dni

pracodawca: Gi Group Poland S.A.

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...