eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kalisz › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Kalisz

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwizacji w Oddziale Obsługi Delegatury WUW w Kaliszu nr ref. 95/24

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę administracyjną delegatury urzędu w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów, obsługuje przesyłki wpływające i wychodzące z delegatury, prowadzi ewidencję pism w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, zapewnia obsługę telefoniczną oraz obsługuje pocztę e-mail delegatury
  • obsługuje delegaturę urzędu w zakresie: prowadzenia list obecności, rejestracji czasu pracy i ewidencji absencji w systemie informatycznym, współpracy ze stanowiskiem ds. BHP, wystawiania skierowań na badania lekarskie pracownikom delegatury urzędu, wydawania świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku RP-7 pracownikom byłego urzędu wojewódzkiego i jednostek organizacyjnych z byłych województw podległych wojewodzie
  • prowadzi sprawy z zakresu bezpośredniej obsługi klientów delegatury, udziela klientom informacji na temat organizacji urzędu i realizowanych zadań, w tym przyjmuje klientów zgłaszających skargi i wnioski ustne do protokołu oraz przekazuje do właściwych komórek wnioski o udostępnienie informacji publicznej lub o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
  • przyjmuje dokumentację wytworzoną w delegaturze, przechowuje ją oraz udostępnia i prowadzi kwerendy w aktach znajdujących się w magazynach; inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, przygotowuje materiały archiwalne do przekazania właściwemu Archiwum Państwowemu, sporządza sprawozdania z działalności magazynów archiwum
  • przyjmuje i dokonuje wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dokumentów finansowo-księgowych, opisuje faktury wpływające do delegatury
  • gospodaruje powierzchnią lokalową delegatury oraz aktualizuje wykaz lokali zajmowanych przez poszczególnych użytkowników w celu rozliczenia faktur od dostawców usług i mediów na poszczególnych użytkowników
  • realizuje procedury zakupu towarów i usług na potrzeby delegatury
  • wydaje urzędom stanu cywilnego blankiety odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczenia o stanie cywilnym, przekazuje gminom Medale za Długoletnie Pożycie Małżeńskie, dystrybuuje obwieszczenia Wojewody w sprawie kwalifikacji wojskowej
  • prowadzi sprawy socjalne pracowników delegatury, ich rodzin, a także emerytów i rencistów w celu prawidłowego zabezpieczenia realizacji zadań z zakresu polityki socjalnej urzędu w stosunku do uprawnionych osób
  • zastępuje Dyrektora Delegatury w czasie jego nieobecności lub nieobsadzenia stanowiska
  • realizuje zadania w zakresie potwierdzania profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP, przedłużania ważności profilu zaufanego, unieważniania profilu zaufanego
  • przekazuje otrzymaną dokumentację niejawną na Stanowisko do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie Delegatury

  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

  • stanowisko znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm

  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

  • budynek nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed
    rozpoczęciem testu wiedzy.

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf

  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego

  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo.

  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z zarządzaniem dokumentacją

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość Kpa
  • znajomość zasad BHP
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
  • ukończony kurs archiwalny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 95/24)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-18

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady