Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
wygasło z dniem 2024-12-04
Ta propozycja była złożona przez Contact Center Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Ubezpieczenia, zajrzyj tutaj: Praca Ubezpieczenia
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. wsparcia klienta z j. angielskim i ukraińskim
- Specjalista ds. Obsługi Szkód
- Ekspert / Ekspertka ds. produktów ubezpieczeniowych
- Specjalista Produktowy
- Mobilny Doradca Klienta
- PRACOWNIK BIUROWY - AGENT UBEZPIECZENIOWY
- Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
- Specjalista Obsługi Klienta
- Ekspert ds. OC Zawodowego - rekrutacja online