Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Dyrektor Finansowy - rekrutacja online
Lokalizacja:
Jarocin
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży produkcji spożywczej, poszukuje osoby na stanowisko Dyrektora finansowego.
Dyrektor FinansowyMiejsce pracy: JarocinZadania:
- Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
- Zarządzanie płynnością finansową, optymalizacja kapitału obrotowego, pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania działalności bieżącej oraz projektów inwestycyjnych współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym z bankami i audytorami
- Odpowiedzialność za przygotowywanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz raportów,
- Opracowywanie rocznego budżetu oraz planów wieloletnich, monitorowanie ich realizacji, analiza odchyleń,
- Nadzór nad poprawnością raportowania zarządczego w Spółce (obszar sprzedaży, produkcji, efektywność finansowa)
- Wsparcie poszczególnych działów Spółki w zakresie budowania strategii optymalizacji działania w kierunku zwiększania rentowności, stosowanej polityki cenowej, kontrola ponoszonych kosztów
- Odpowiedzialność za obszar podatkowy oraz ubezpieczeń Spółki
- Opracowywanie oraz nadzór nad wdrażanymi rozwiązanymi w obszarze IT (automatyzacja procesów, monitorowanie, zapewnienie cyberbezpieczeństwa)
- Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy, wskazywanie obszarów ryzyk i rekomendacja działań w kierunku poprawy marżowości
- Ścisła współpraca z Właścicielem, Zarządem oraz kadrą zarządzającą zarządzanie zespołem finansowym (Kontroling, Księgowość, Windykacja, IT) oraz rozwijanie kompetencji pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub ekonomii
- Dodatkowym atutem będą uzyskane licencje, uprawnienia oraz znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na stanowisku dyrektora finansowego co najmniej 3 lata w firmach o profilu produkcyjno – dystrybucyjnym
- Gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej, znajomości przepisów podatkowych
- Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości oraz zarządzaniu kosztami
- Wysokie zdolności analityczne i interpersonalne
- Proaktywna postawa biznesowa
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem
- Samodzielność w działaniu, zdolności przywódcze i determinacja w osiąganiu postawionych celów
- Praktyczna znajomość księgowości zarządczej (w szczególności znajomość budżetowania i controllingu)
Oferujemy:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Auto służbowe
- Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Dużą samodzielność w działaniu
- Stanowisko z jasno określonymi celami umożliwiające rozwój kompetencji
- Ralny wpływ na rozwój biznesu
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »