Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK BIUROWY (NR 2257)
Lokalizacja:
Inowrocław
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2257
Obowiązki:
przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie technicznym i budowlanych, prace pbiurowe
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie techniczne lub budowlane
Miejsce pracy: Poznańska 213, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...
Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...
No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...
Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...
Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...