eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaTrade Marketing Manager

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Trade Marketing Manager

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Trade Marketing Manager
Warszawa
NR REF.: 1187875

TRADE MARKETING MANAGERDla naszego klienta, firmy, która produkuje kosmetyki pod znaną marką, poszukujemy osoby na stanowisko Trade Marketing Managera.
Główne zadania:

  • Zarządzanie działaniami z obszaru in-store: planowanie, produkcja, implementacja ekspozycji
  • Dbanie o wizerunek marki: serwis ekspozycji, relokacje, renowacje; w zależności od potrzeb biznesowych
  • Opracowanie koncepcji nowych beauty barów: projekt, produkcja, wdrożenie
  • Wprowadzenie nowości do beauty barów: planowanie i realizacja
  • Budowanie widoczności marki w sklepach (szafy, hot spoty, materiały POS)
  • Współpraca z zespołem produkcji / dostawcami / agencjami/ drukarniami (produkcja i logistyka)
  • Współpraca z retailerami, zespołem sprzedaży, brand marketingu, product developmentem w zakresie planowania działań in-store
  • Udział w spotkaniach z klientami w celu przedstawienia planu działań aktywacyjnych
  • Analiza rynku kosmetycznego i konkurencji, w celu dostosowywania strategii i narzędzi
  • Efektywne zarządzanie budżetem
  • Regularne analizy aktywności konkurencji na rynku
  • Zarządzanie Zespołem 2-3 osób
  • Opracowywanie skutecznej strategii trade marketingowej uwzględniającej unikalne cechy branży beauty
  • Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych (katalogi, ulotki, PR boxy) / ekspozytorów sklepowych (przykasówki, standy) / materiałów POS (woblery, plakaty, itp.)
  • Udział w spotkaniach z klientami w celu przedstawienia planu działań aktywacyjnych
  • Analiza rynku kosmetycznego i konkurencji, w celu dostosowywania strategii i narzędzi
  • Efektywne zarządzanie budżetem
  • Regularne analizy aktywności konkurencji na rynku
  • Zarządzanie Zespołem 2-3 osób


Oczekiwania związane z tą rolą:
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w trade marketingu w obszarze in-store excellence
  • Doświadczenie trade marketingu (preferowana branża kosmetyczna)
  • Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi, rynkiem drogeryjnym
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi merchandisingowych/ trade marketingowych/ promocyjnych
  • Efektywnie zarządzanie czasem pracy/ umiejętność wyznaczania priorytetów
  • Znajomość procesów produkcji materiałów POS (koncept, realizacja, wdrożenie)
  • Silne umiejętności zarządzania projektami i samoorganizacji
  • Elastyczność i umiejętność skutecznego zarządzania zmianami
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Zorientowanie na wynik
  • Dobre umiejętności komunikacji i prezentacji

Firma oferuje:
  • Możliwość kreowania i wdrażania własnych koncepcji i pomysłów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Opieka medyczna / Karta Multisport
  • Przyjazna atmosfera pracy

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-03

do końca oferty: 35 dni

pracodawca: HAYS

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...