Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SEKRETARKA
Lokalizacja:
Gubin
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0226
Obowiązki:
- obsługa kancelaryjna i administracyjna sekretariatu Komendanta i jego zastępcy;
- prowadzenie kancelarii ogólnej;
- prowadzenie rejestrów przesyłek wpływających oraz wychodzących,
dziennik podawczy, książki doręczeń poczty oraz inną dokumentację związaną z rejestracją, wpływem oraz rozdziałem korespondencji i przesyłek;
- sporządza i odbiera korespondencję za pośrednictwem programu poczty specjalnej i Urzędu pocztowego (program E-nadawca);
- ewidencjonowanie, gromadzenie, rozpowszechnianie i aktualizowanie jawnych aktów
prawnych;
- przekazywanie korespondencję dla Prokuratury i KPP;
- sporządzanie rocznych zestawień spraw nie załatwionych przez komórki organizacyjne;
- sporządzanie pism na potrzeby kierownictwa;
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań poczty cywilnej;
- prowadzenie książkę urlopów i zwolnień lekarskich;
- sporządza listy obecności pracowników;
- przygotowywanie i obsługa organizacyjno recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi;
- prowadzenie, obsługa składnicy akt w Komisariacie Policji Gubin polegająca na :
- przyjmowanie dokumentacji powstałej w toku działania komórek organizacyjnych oraz wybranych grup akt;
- wykonywanie zadań w ramach nadzoru nad kwalifikacja akt przez funkcjonariusz i pracowników KP;
- brakowanie dokumentacji o czasowym okresie przechowywania;
- sporządzanie protokołów brakowania akt których minął okres przechowywania;
- prowadzenie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego;
- udostępnianie akt archiwalnych oraz informacji sporządzonych na ich podstawie,
- wydawanie wypisów i wyciągów akt;
- sporządzanie sprawozdania rocznego z ruchu akt;
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- -organizowanie pracy własnej;-znajomość przepisów i procedur z zakresu pracy kancelaryjnej-umiejetność obsługi komputera oraz urzadzeń biurowych- komunikatywność, rzetelność- umiejętność własnej organizacji pracy- wiedza z zakresu przepisów zasobach archiwalnych i przepisach wykonawczych wydawanych na tej podstawie oraz o ochronie informacji niejawnych
Miejsce pracy: 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: - podanie o prace i życiorys,-kopie dokumentów potwierdzajacych wykształcenie,-kopie świadczectw pracy,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,-ośwaidczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,-ośwaidczenia kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umytślne przestępstwo skarbowe,-kopia dokumentu potwierdzajacego posiadanie polskiego obywatelstwa lub ośwaidczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.Warunki pracy: - przy sztucznym oświetleniu- praca administracyjno biurowa, - zagrożenie korupcją,- system pracy podstawowy, system pracy ośmiogodzinny , jednozmianowy, w przedziale godzinowym (7:30-15.30),- praca przed monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Informujemy, że nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy wstępnej(w podaniu proszę podać numer telefonu). Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »