Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
149931
Lokalizacja:
Grudziądz
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowej normy czasu pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Zakres zadań
- 1. Prowadzenie i obsługa zasobu archiwalnego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania składnicy oraz ewidencji zasobu archiwalnego
- 2. Przyjmowanie z komórek organizacyjnych akt po uprzednim sprawdzeniu poprawności ich uporządkowania w teczce oraz prawidłowości sporządzenia spisów archiwalnych
- 3. Udostępnianie i wydawanie materiałów archiwalnych upoważnionym osobom i instytucjom
- 4. Uzupełnianie, wymiana zniszczonych dokumentów, utrzymanie należytego stanu technicznego wyposażenia składnicy, czystości, zabezpieczanie przed zniszczeniem
- 5. Opracowywanie i przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu brakowania akt znajdujących się na stanie składnicy
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Umiejętność terminowej realizacji zadań służbowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »