Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Zespole Inwestycji i Remontów, Wydział Nieruchomości
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Kwiatowa 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planuje (powyżej 1 roku) i nadzoruje prawidłowość realizowanych procesów inwestycji prowadzonych przez Komendę Wojewódzką Policji,
- przeprowadza przeglądy roczne i pięcioletnie obiektów należących do Komendy Wojewódzkiej Policji wymaganych przez Prawo Budowlane i Nadzór Budowlany,
- prowadzi nadzór nad wykonywanymi remontami istniejących obiektów,
- wydaje opinie o budynkach i innych obiektach,
- inicjalizuje procedury przetargowe na prace budowlane oraz wykonanie inwestycji,
- bierze udział w pracach komisji przetargowej na prace budowlane oraz wykonanie inwestycji,
- sporządza kosztorysy budowlane oraz sprawdza prawidłowość kosztorysów budowlanych przedstawionych przez wykonawców robót,
- zakłada i prowadzi książki obiektu budowlanego, wprowadza adnotacje o przeprowadzonych przeglądach technicznych, dokonanych remontach i modernizacjach.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- praca na terenie podległych jednostek w zakresie nadzoru nad procesami inwestycyjnymi oraz remontowymi istniejących obiektów
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym, w ramach podstawowego systemu czasu pracy obowiązuje ruchomy czas pracy (od poniedziałku do piątku rozpoczynanie pracy w zależności od decyzji pracownika w przedziale czasowym 7:00 – 9:00),
- miejsce pracy usytuowane na czwartym piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Wynagrodzenie zasadnicze: 7.451,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
- Złożone dokumenty zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
- Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
- Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie http://lubuska.bip.policja.gov.pl/wolne-stanowiska-w-sc/INFORMACJA-dotyczaca-wymaganych-dokumentow-i-oswiadczen.html
- Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 18.07.2025 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe profilowe - budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
praca w budownictwie oraz w inwestycjach
pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
- oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość procesu inwestycyjnego,
- znajomość Prawa Budowlanego,
- znajomość zasad sztuki budowlanej,
- umiejętność kosztorysowania
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność negocjowania i rozwiązywania problemów,
- komunikatywność,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Uprawnienia do projektowania w budownictwie w zakresie konstrukcji lub architektury, wiedza z zakresu oceny projektów inwestycyjnych, weryfikacji dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi programu do projektowania Auto-CAD.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
- klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Również w formie elektronicznej poprzez:
Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »