Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
wygasło z dniem 2025-05-03
Ta propozycja była złożona przez Grupa Pascal
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Marketing / Reklama / PR, zajrzyj tutaj: Praca Marketing / Reklama / PR
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Gorzów Wielkopolski, zajrzyj tutaj: Praca Gorzów Wielkopolski
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych
- Specjalista ds. Reklamy Online
- Młodszy Specjalista ds. planogramów kategorii produktowych (Merchandising)
- Junior Marketing Coordinator
- Specjalista ds. marketingu e-commerce
- Senior Marketing Specialist - rekrutacja online
- Visual Merchandiser / Dekorator w Salonie Premium
- Specjalista ds. Analiz i Innowacji
- Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej
- Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media