eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gorzów Wielkopolskiinspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Gorzów Wielkopolski

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw rejestru i nadzoru podmiotów leczniczych w Wydziale Zdrowia, Oddział Nadzoru i Kontroli Podmiotów Leczniczych

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi RPWDL, w tym m.in. weryfikuje wnioski i dokonuje wpisów do rejestru /zmiany wpisu w rejestrze oraz wydaje decyzje administracyjne o wykreśleniu podmiotu z rejestru lub odmowie wpisu do rejestru.
  • Przygotowuje decyzje administracyjne dot. czasowego zaprzestania działalności podmiotów leczniczych całkowicie lub w zakresie niektórych jednostek/komórek organizacyjnych.
  • Nadzoruje i kontroluje podmioty lecznicze, dla których organem rejestrowym jest Wojewoda Lubuski, w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, w tym m.in. dotyczących bieżących interwencji, przygotowywanie zawiadomień kierowanych do odpowiednich instytucji i organów oraz decyzji administracyjnych w sprawie nakładania sankcji.
  • Obsługuje klientów (kontakt bezpośredni oraz obsługa infolinii RPWDL), udziela instruktażu i pomocy merytorycznej przy wypełnianiu wniosków o wpis, zmianę wpisu lub wykreślenie podmiotu leczniczego.
  • Prowadzi sprawy związane ze zlecaniem kontroli podmiotów leczniczych na podstawie art. 111 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej, tj. konsultantom wojewódzkim w ochronie zdrowia oraz jednostkom organizacyjnym podległym lub nadzorowanym przez Wojewodę Lubuskiego, oraz przygotowuje umowy cywilno - prawne w tym zakresie.
  • Prowadzi sprawy związane z kontrolą, przeprowadzaną przez wyznaczonych przez Wojewodę lekarzy i psychologów, dotyczącą wykonywania oraz dokumentowania badań oraz wydawania orzeczeń lekarskich i psychologicznych, osobom ubiegającym się i posiadającym licencję detektywa oraz osobom ubiegającym się lub posiadającym pozwolenie na broń, w tym także przygotowuje umowy cywilno - prawne w tym zakresie.
  • Monitoruje sytuacje w podmiotach leczniczych objętych nadzorem Wojewody Lubuskiego, mogących mieć wpływ na zagrożenie poczucia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców województwa lubuskiego, w tym informacji o akcjach protestacyjnych, strajkowych i zagrożeniach ograniczenia udzielania świadczeń oraz podejmowanie bieżących interwencji dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych.
  • Współpracuje z Ministerstwem Zdrowia, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Rzecznikiem Praw Pacjenta, konsultantami wojewódzkimi w ochronie zdrowia, Lubuskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (LOW NFZ), Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym, Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi organami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań.


Warunki pracy


  • Zagrożenie korupcją

  • Praca w terenie

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Praca w stresie, często pod presją czasu

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na V piętrze w budynku XV kondygnacyjnym

  • Zainstalowana winda



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w administracji publicznej lub ochronie zdrowia
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • Niezbędna wiedza w zakresie: systemu ochrony zdrowia, ustawy o działalności leczniczej i rozporządzeń wykonawczych, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o wyrobach medycznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
  • Odpowiedzialność, rzetelność
  • Komunikatywność, samodzielność, kreatywność i asertywność
  • Umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, zarządzanie w ochronie zdrowia lub inny zawód medyczny
  • Co najmniej 6 miesięcy pracy w administracji lub w ochronie zdrowia - doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA kierownik projektu Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA oficer portu

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-21

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

    Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

    Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

    Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...