Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor wojewódzki
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw kontroli i nadzoru zasobu geodezyjnego i kartograficznego Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontroluje przestrzeganie i stosowanie przepisów dotyczących geodezji i kartografii przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz przez wykonujących prace geodezyjne przedsiębiorców i jednostki organizacyjne, a także sprawuje bezpośredni nadzór nad działaniem organów administracji geodezyjnej i kartograficznej
- Prowadzi postępowania administracyjne, dla których Wojewódzki Inspektor jest organem I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozpatruje skargi, wnioski i zażalenia na działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, realizujących zadania określone w ustawie oraz w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych w sprawie zakresu udostępnianych materiałów zasobu lub ustalenia wysokości należnej opłaty za udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych starosty o uwzględnieniu lub odrzuceniu zarzutów do danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków ujawnionych w operacie opisowo-kartograficznym z modernizacji ewidencji gruntów i budynków
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych o odmowie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy)
- Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz kontroli przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne
- Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- Zagrożenie korupcją
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Utrudnienia wynikające z różnych interpretacji przepisów prawa w rozstrzygnięciach organów nadrzędnych i wyrokach sądów administracyjnych
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XV piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/sygnalisci/procedura-przyjmowania-zgloszen-wewnetrznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne II stopnia lub jednolite magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
w tym 3 lata pracy w wykonawstwie geodezyjnym
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów innych ustaw regulujących zagadnienia w dziedzinie geodezji i kartografii
- Znajomość Kodeksu cywilnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, dokładność, rzetelność, skrupulatność
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Obsługa programów do prowadzenia bazy danych ewidencji gruntów i budynków – np. EwOpis, Geo-Info EGiB.
- Obsługa programów do prowadzenia baz danych ewidencji gruntów i budynków, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:500, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - np. EwMapa, Geo-Info Mapa.
- Obsługa programów obliczeniowych np. WinKalk, C-Geo, GeoNet itp.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia zawodowe
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »