eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Gorzów Wielkopolski

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw gospodarki przestrzennej w Wydziale Infrastruktury, Oddział Gospodarki Przestrzennej

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bada legalność uchwał planistycznych w ramach nadzoru nad działalnością organów samorządu terytorialnego (uchwały ws. przystąpienia do sporządzenia i uchwalenia: planu województwa, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, miejscowych planów rewitalizacji, uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń) w tym dotyczące inwestycji realizowanych w ramach programów m.in. POIiŚ, FENiKS, CEF
  • Wydaje decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych
  • Przygotowuje rozstrzygnięcia nadzorcze i skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w stosunku do uchwał planistycznych, reprezentuje Wojewodę Lubuskiego przed WSA
  • Opiniuje i uzgadnia projekty uchwał planistycznych i projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie ich zgodności z zadaniami rządowymi
  • Wydaje decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji uregulowanych przepisami ustaw szczególnych (lokalizacja inwestycji towarzyszących inwestycji w zakresie terminalu skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, lokalizacja linii kolejowych, lokalizacja regionalnej sieci szerokopasmowej, lokalizacja strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej) w tym dotyczące inwestycji realizowanych w ramach programów m.in. POIiŚ, FENiKS, CEF
  • Sprawdza terminowości wydawania przez wójtów, burmistrzów i prezydentów miast decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, nakłada kary pieniężne w przypadku wydania decyzji z przekroczeniem ustawowego terminu
  • Sporządza, w przypadku niewywiązania się przez gminę z ustawowego obowiązku, zarządzenia zastępcze dotyczące studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, przygotowuje odpowiedzi na skargi na zarządzenia zastępcze
  • Sporządza wskazania w stosunku do uchwał planistycznych w przypadku nieistotnego naruszenia prawa


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XIV piętrze w budynku XV kondygnacyjnym

  • Zainstalowana winda

  • Zagrożenie korupcją

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: 0,5 roku w obszarze budownictwa, architektury, gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, geodezji
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
  • Znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych
  • Znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
  • Kodeks cywilny
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: Word, Excel, Power Point
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia, negocjacji i argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o autostradach płatnych oraz Krajowym Funduszu Drogowym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji, o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi
  • Znajomość przepisów ustaw: prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie informacji niejawnych, o odpowiedzialności majątkowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-05

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.