eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Golub-Dobrzyń

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Policji w Golubiu-Dobrzyniu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół ds. Łączności i Informatyki

87-400 Golub-Dobrzyń ul. Piłsudskiego 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administruje mobilnymi terminalami w celu utrzymania ich sprawności,
  • monitoruje poprawność działania komputerów, instaluje sterowniki oraz oprogramowanie i aktualizuje w celu utrzymania ich sprawności,
  • prowadzi ewidencję posiadanego sprzętu łączności i informatyki oraz przygotowuje go do brakowania dla potrzeb gospodarki materiałowo-finansowej,
  • przygotowuje i wysyła wnioski o przydział uprawnień do aplikacji dostępowych PSTD,
  • wykonuje obowiązki administratora lokalnego ODN, SUŁTel-PF, SNP, PSTDN, SWOP,
  • aktualizuje stronę internetową KPP w Golubiu-Dobrzyniu,
  • zarządza i nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie systemu monitoringu wewnętrznego oraz rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych,
  • wykonuje inne polecenia Komendanta Powiatowego Policji lub jego Zastępcy, wynikające z bieżących potrzeb pracy,
  • podejmuje wszelkie przedsięwzięcia, których celem jest zapewnienie łączności radiowej i telefonicznej,
  • przestrzega tajemnicy informacji niejawnych i innych prawnie chronionych.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym,

  • praca nie wymaga wysiłku fizycznego,

  • budynek nie jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością,

  • w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie z zakresu informatyki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie zagadnień związanych z informatyką

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, rzetelność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-09
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Golubiu-Dobrzyniu
ul. Piłsudskiego 19
87-400 Golub-Dobrzyń

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-02

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady