Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1612
Obowiązki:
utrzymywanie zgodnego z prawem stanu technicznego budynków, urządzeń i infrastruktury technicznej gminnego zasobu administrowanego przez jednostkę;
współpraca i udział w opracowywaniu planów remontów i rozbiórek dotyczących zasobów administrowanych;
prowadzenie prac remontowych, konserwacyjnych we współpracy z Działem Planowania i Przygotowywania Dokumentacji w oparciu o obowiązujące przepisy i regulaminy wewnętrzne w tym umów stałych;
uczestnictwo w pracy zespołu zadaniowego utworzonego dla realizacji określonych zadań;
udział w uzgadnianiu dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe;
prowadzenie, nadzorowanie realizacji oraz odbiór i rozliczanie wykonanych robót;
zlecanie, prowadzenie i rozliczanie robót wynikających z zaleceń z protokołów przeglądów budowlanych
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU
- obsługa komputera MS Ofice
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 2] : Umiejętności komunikacyjne, administracyjne organizacyjne, nienaganna opinia[Umiejętność 1] : Czytanie dokumentacji technicznej, znajomość programu NORMA, znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych[Kontakt przez pocztę] : ul. Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia[Praca na czas określony] : czas okr. 6 m-cy, możliwość na czas nieokreślony[Godzina zakończenia pracy] : 15:00zbilk.gdynia.pl/zbilk/oferty-pracy
Miejsce pracy: Warszawska 67/A, 81-309 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »