eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdyniaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Gdynia

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw pomiarów geodezyjnych w Wydziale Zabezpieczenia Geodezyjnego

81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonuje pomiary geodezyjne w pasie nadbrzeżnym z wykorzystaniem urządzeń GNSS, tachimetru oraz lidarowego skanera laserowego
  • wykonuje pomiary geodezyjne w portach i przystaniach morskich, ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury zapewniającej dostęp do portów i przystani
  • bierze udział przy nalotach lotniczych z użyciem bezzałogowych statków latających UAV
  • przetwarza fotogrametryczne zdjęcia lotnicze w celu opracowania ortofotomap oraz numerycznych modeli pokrycia terenu na potrzeby monitoringu brzegu morskiego
  • wykonuje prace kartograficzne przy wykorzystaniu informatycznego systemu informacji geograficznej (GIS), komputerowego wspomagania projektowania (CAD) oraz urządzeń pomiarowych
  • bierze udział w okazywaniu, wznawianiu i rozgraniczaniu granic nieruchomości w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Urzędu
  • weryfikuje i opiniuje wyniki prac geodezyjnych zlecanych przez Urząd w celu zapewnienia wysokiej jakości danych geodezyjnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- wysiłek fizyczny
- praca w terenie
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagraniczne wyjazdy służbowe


miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- winda
- brak podjazdu
- brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych


inne czynniki, w tym niebezpieczne
- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- zmienne warunki atmosferyczne
- praca na wysokości
- kleszcze



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 583******.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku: geodezja i kartografia


doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze: geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze: wykonywanie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych lub wykonywanie opracowań kartograficznych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii w zakresie wykonywanych zadań
  • umiejętność obsługi tachimetru, niwelatora oraz odbiornika GNSS
  • umiejętność wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych
  • umiejętność wykonywania opracowań kartograficznych z wykorzystaniem informatycznego systemu informacji geograficznej (GIS) lub komputerowego wspomagania projektowania (CAD)
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie Systemu Informacji Geograficznej (GIS)
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze: wykonywanie geodezyjnych pomiarów przemieszczeń i osiadań konstrukcji lub/i strefy brzegowej
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze: praca w administracji publicznej
  • świadectwo kwalifikacji operatora bezzałogowego statku powietrznego
  • uprawnienie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji
  • posiadanie certyfikatu dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „poufne”
  • znajomość przepisów z zakresu Prawa Wodnego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o obszarach morskich RP i administracji morskiej
  • umiejętność obsługi tachimetru LEICA serii TS
  • umiejętność obsługi niwelatora LEICA serii LS
  • umiejętność obsługi odbiornika GNSS LEICA serii GS
  • umiejętność obsługi naziemnego skanera laserowego,
  • umiejętność wykonywania pomiarów przemieszczeń i osiadań konstrukcji
  • umiejętność obsługi bezzałogowego statku powietrznego (UAV)
  • umiejętność wykonywania opracowań kartograficznych z wykorzystaniem oprogramowania ArcGIS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-08

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

    Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

    Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...