eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdyniaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Gdynia

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw infrastruktury w Wydziale Portów i Przystani

81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządza opracowania określające infrastrukturę zapewniającą dostęp oraz określające akweny portowe i ogólnodostępną infrastrukturę do morskich portów innych niż porty o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej i przystani morskich
  • prowadzi postępowania dotyczące ustalenia opłat portowych w portach i przystaniach, opracowuje cennik opłat portowych oraz cennik korzystania z infrastruktury portowej
  • wydaje decyzje na czasowe zajęcie akwenów morskich
  • prowadzi postępowania ustalające korzystanie z posiadanej infrastruktury portowej oraz dostępowej w portach i przystaniach oraz warunki świadczenia usług związanych z korzystaniem z tej infrastruktury
  • zgłasza potrzeby remontowe oraz inwestycyjne odpowiednim komórkom organizacyjnym Urzędu, w celu zachowania pełnej sprawności infrastruktury i instalacji w portach i przystaniach
  • opracowuje projekty przepisów w sprawach: prognoz portowych, przepisów portowych, ogólnodostępnej infrastruktury portowej i infrastruktury zapewniającej dostęp do portów
  • opiniuje projekty aktów prawnych, opracowuje akty normatywne Dyrektora Urzędu związane z działalnością portów i przystani
  • prowadzi kontrolę nad inwestycjami i remontami prowadzonymi w portach i przystaniach pozostającymi w zarządzie Dyrektora Urzędu Morskiego


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)



  • krajowe wyjazdy służbowe,

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych


czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:



  • uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dziennie


narzędzia i materiały pracy:



  • komputer


Infrastruktura- bariery architektoniczne:



  • winda,

  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • drzwi odpowiedniej szerokości,

  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu).

  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.

  • Aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod 797******.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe (kierunek: budownictwo)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze: budownictwo, gospodarka nieruchomościami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów ustawy o obszarach morskich RP i administracji morskiej oraz przepisów wykonawczych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów ustawy o portach i przystaniach morskich w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA psycholog Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy technik

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-05

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

    No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

    W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...

    Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...