Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI OGÓLNEJ
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1529
Obowiązki:
- opracowywanie projektów decyzji Dyrektora;
- prowadzenie spraw personalnych pracowników Archiwum;
- prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie SEW on-line;
- planowanie i koordynowanie przedsięwzięć osiągania przez Archiwum gotowości do podjęcia działań, realizacji zadań kryzysowych oraz mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum;
- opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej;
- organizacja i utrzymywanie w stałej gotowości do działania systemu alarmowania i powiadamiania stanu osobowego Archiwum;
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji personalno-mobilizacyjnej;
- planowanie finansowe, rzeczowe oraz wprowadzanie i uaktualnianie danych do SI LBPP.
- nadzór nad realizacją wydatków budżetowych;
- prowadzenie gospodarki materiałowo-technicznej służby łączności i informatyki,
- opracowywanie i aktualizacja norm należności naliczeniowego sprzętu, materiałów i wyposażenia;
- opracowywanie projektów wniosków w sprawach organizacyjno-etatowych oraz kompetencyjnych
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wymagania - oczekiwania pracodawcy: Wykształcenie: średnie/wyższe Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata przy wykształceniu wyższym lub 5 lat przy wykształceniu średnim) staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy. Uprawnienia/Umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, w szczególności kodeksu pracy i aktów wykonawczych; znajomość prowadzenia dokumentacji pracowniczej i spraw kadrowych; mile widziana znajomość obsługi programów LBPP, SEW on-line; dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office); doświadczenie na podobnych stanowiskach Etapy naboru: weryfikacja formalna złożonych ofert; test wiedzy/rozmowa kwalifikacyjna. Pracodawca skontaktuje sie tylko z wybranymi kandydatami.
Miejsce pracy: Dickmana 10/14, 81-103 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane przez pracodawcę:- CV;- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie oraz posiadaniu pełni praw publicznych;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż zawodowy;Informacje dodatkowe: termin składania ofert: do 14.10.2024 r. (decyduje data wpływu) - oferty nadesłane po terminie NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.Oferty można składać: drogą elektroniczną na adres: archiwum@ron.mil.pl - w tytule proszę wpisać wiadomości NABÓR KIEROWNIK SAO;- osobiście w siedzibie Archiwum (ul. Dickmana 10/14; 81-103 Gdynia);
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »