Kto szuka:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
149119
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Zakres zadań
- Przyjmuje i rejestruje korespondencję kierowaną do Delegatury i nadzoruje jej obieg, prowadzi kontrolę terminów wybranych spraw oraz skład chronologiczny, a także prowadzi rejestry i zestawienia
- Przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne kierowane do Delegatury (w tym do sekretariatu Komisji egzaminacyjnej), prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora Delegatury
- Uczestniczy w wysyłce korespondencji należącej do właściwości Delegatury
- Uczestniczy w opisywaniu faktur i rozliczeń dotyczących właściwości Delegatury oraz monitoruje obieg tych dokumentów
- Prowadzi sprawy związane z administrowaniem siedzibą Delegatury w tym koordynuje terminy obowiązywania umów eksploatacyjnych oraz złożenia deklaracji podatkowych, sprawy dotyczące zamówień publicznych w tym szacowań oraz ofertowań dla realizacji zakupów na potrzeby Delegatury oraz zamówień na przeglądy siedziby Delegatury
- Opracowuje, w porozumieniu z naczelnikami wydziałów, projekt planu wydatków Delegatury na dany rok, dba o jego aktualność
- Przygotowuje projekty pism oraz wystąpień na potrzeby Dyrektora Delegatury, w tym w porozumieniu z BF, projekty pism w zakresie przesunięć środków pomiędzy działaniami i paragrafami
- Udziela wsparcia administracyjnego - organizacyjnego pracownikom Delegatury, w tym m.in. realizuje zadania związane z zaopatrzeniem pracowników w materiały biurowe, wystawia druki poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom itp.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej
- Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących działalności Prezesa UKE
- Znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie obowiązujących terminów; ustawy Prawo podatkowe w zakresie obowiązku podatkowego od nieruchomości; ustawy Prawo budowlane w zakresie przeglądów technicznych; ustawy o rachunkowości w zakresie podstaw mechanizmów księgowania; rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
- Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
- Posiadanie kompetencji wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, orientacja na klienta/interesanta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »