Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Doradczyni / Doradca ds. klientów sektora publicznego
Numer referencyjny:
42155
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas nieokreślony
Biuro Klienta Sektora Publicznego
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się samodzielną strukturyzacją finansowania dla projektów infrastrukturalnych, w tym uczestniczysz w uzyskaniu wewnętrznych zgód korporacyjnych,
- przygotowujesz oferty finansowania, w tym w ramach konsorcjum bankowego,
- analizujesz specyfikacje warunków zamówienia w przetargach publicznych na usługi bankowe i przygotowujesz oferty,
- uczestniczysz w przygotowaniu umów oraz dokumentacji kredytowej z kancelariami prawnymi albo jednostkami wewnętrznymi banku oraz negocjujesz dokumentację z klientami,
- utrzymujesz relacje biznesowe i pozyskujesz dla banku klientów z sektora publicznego (samorządy, spółki samorządowe, uczelnie publiczne),
- uczestniczysz w konferencjach i innych działaniach marketingowych adresowanych do klientów sektora publicznego.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz co najmniej 5-letnie doświadczenie w sektorze finansowym we współpracy z sektorem publicznym, w tym w zakresie strukturyzacji finansowania i obsłudze bankowej budżetów samorządów,
- lubisz pracować bezpośrednio z klientem,
- masz wykształcenie wyższe ekonomiczne (bankowość, ekonomia),
- posiadasz dobrą znajomość finansów samorządów i uwarunkowań prawnych funkcjonowania samorządów oraz spółek świadczących usługi publiczne,
- znasz ustawę prawo zamówień publicznych i potrafisz stosować ją w praktyce,
- znasz język angielski na poziomie gwarantującym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- jesteś osobą komunikatywną i ceniącą pracę w zespole, gotową do odbywania częstych podróży służbowych,
- posiadasz prawo jazdy kat. B.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »