Kto szuka:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
139860
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30;
- praca w siedzibie Komendy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała;
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner;
- stanowisko usytuowane na I-szej kondygnacji budynku komendy;
- przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich;
- toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- brak windy.
Zakres zadań
- prowadzi kancelarię komendy oraz sekretariatu Komendanta Miejskiego, w tym odbiera telefony, przyjmuje i wysyła korespondencję oraz przesyłki kurierskie, rejestruje korespondencję;
- obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie kancelarii ogólnej, w tym koordynuje sprawy związane z EZD;
- prowadzi rejestr korespondencji wpływającej i wysyłanej oraz doręcza ją do poszczególnych komórek organizacyjnych KM;
- prowadzi sprawy związane z obsługą Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych emerytów i rencistów PSP;
- sporządza z zakresu prowadzonych spraw obowiązującej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowuje analizy kadrowe, przygotowuje i przekazuje dokumentację z zakresu prowadzonych spraw do archiwum;
- prowadzi kalendarz spotkań komendanta;
- prowadzenie i na bieżąco aktualizuje wszelką dokumentację stanowiącą podstawę do naliczania i wypłaty nagrody za zastępstwa i dodatku szkodliwego;
- prowadzi sprawy związane z ewidencją pieczęci.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach budżetowych
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
- biegła znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office;
- obsługa specjalistycznych programów kadrowych;
- zdolność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
- zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole;
- obsługa programu kadrowego FORTECH;
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o PSP i przepisów wykonawczych;
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
- odporność na stres;
- systematyczność, komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »